Tuesday, October 6, 2009

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

1.

pertama sekali saya mengucapkan selamat hari raya kepada seluruh umat Islam di seluruh dunia.

2.

tentang tajuk;

baru-baru ini, saya ada mendengar isu keluaran guru dari UPSI dan IPG dibekukan....betul ke?mungkin ada betulnya dn mungkin tidak kerana takkan goyang pokok jika ada angin bertiup. Jadi, pada hakikatnya, saya sendiri rasa goyang dan gusar dengan apa yang saya dengari sekarang.

3.

daripada segi logiknya, saya berpendapat, mungkin ada yang cuba untuk bermain politik dalam institusi perguruan ini MEMANDANGKAN negara kita sedang melanda pelbagai masalah politik dan 'MEREKA' yg berada di 'ATAS' sedang bermain propaganda politik.

4.

merancang sesuatu yang boleh dikatakan mengganggu fikiran seluruh bakal guru di Malaysia sendiri enyebabkan ramai yang tertanya-tanya ke mana arah tuju mereka JIKA tidak di 'POSTING' kan....

5.

Selain itu, perkara yang bermain di minda saya ialah tentang 'KUALITI' guru yang 'KELUAR' semakin hari semakin merosot dan lambakan guru 'CELUP' semakin ber 'LELUASA'....

6.

Apakah yg dikatakan guru celup??

No comments:

Post a Comment